همه چيز درباره بازى watch dogs

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

درباره بازى


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نيكان
1:26
چهار شنبه 27 خرداد 1394

سایت رسمی بازی Watch Dogs اطلاعات کاملی را از این بازی در سایت خود قرار داده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

مروری بر بازی
  • بازی در شیکاگو جریان دارد, جایی که مرکز شبکه های کامپیوتری همه کس و همه چیز را به هم متصل می کند. Watch Dogs تاثیر فن آوری بر جامعه ی کنونی ما را بررسی می کند.
  • شما از شهر به عنوان یک سلاح برای تحمیل کردن عدالت خود استفاده می کنید.
  • شبکه ی فراگیر شیکاگو که با نام سیستم مرکزی داده ها(ctOS)شناخته می شود کنترل همه ی اطلاعات و فناوری های شبکه ای را در دست دارد حتی کلید های شبکه ای های همه ی مردم شهر از این قاعده پیروی می کند.
  • شما در نقش Aiden Pearce بازی می کنید که یک هکر ماهر است او سابقا قاتل بوده ولی دیگر به این کار ادامه نمی دهد.او کسی است که تراژدی بدی برای خانواده اش اتفاق افتاده است.
  • هنگام بازی و برقراری عدالت بازی باز به هک کردن سیستم ctOS می پردازد درست به وسیله ی ابزار کوچکی در دستانش, همان موبایل! شما به وسیله ی هک کردن به تمام داده ها, نام ها, هدف ها, کنترل ترافیک شهر و… دست پیدا می کنید که می توانید به وسیله ی آن ها به مقابله با دشمنانتان بپردازید.
شهر سلاح شماست

Watch Dogs در یک شهر زنده اتفاق می افتد.استفاده از تلفن هوشمند Aiden سبب می شود که شما کنترل واقعی شهر را در دست داشته باشید. برای مثال می توانید دشمنان خود را با دست کاری چراغ های راهنمایی در ماشین آن ها به دام اندازید. یک قطار را نگه دارید, سوار آن شوید و از محدوده ی خطر فرار کنید. با بالا بردن پل متحرک با دقت هر چه تمام از دست گیر شدن فرار کنید. هر چیزی که به ctOS متصل باشد می تواند سلاح شما باشد.

عدالت در شهر

زندگی در دل شهر شیکاگو, جاییکه جواب های هوی است به Aiden آموخته است که چگونه در خیابان های شهر بجنگد. او با استفاده از باتوم خود ضربات سنگینی وارد می کند و تجربه ی بالای او در تیر اندازی به کمک او خواهد آمد. در داستان بازی Aiden با بیش از سی سلاح سنتی به جنگ می پردازد.

رانندگی با سوختی با عدد اکتان بالا

خوشبختانه Aiden همیشه پیاده گشت و گذار نمی کند. Ubisoft Montreal با شرکت Ubisoft Reflections همراه شده است تا لذت رانندگی ناب را تجربه کنید. شما این شانس را دارید که با شصت و پنج ماشین مختلف رانندگی کنید تا خیابان ها و اتوبان های شیکاگو را فتح کنید.

همه چیز تحت کنترل است

Disrupt موتور بازی سازی طراحی شده برای این بازی از پردازش های پیشرفته برای ارائه تصاویری خیره کننده و باور نکردنی استفاده می کند.

جهت یابی پویا

شما برای گشت و گذار در شهر محدود به سیستم ctOS نیستید بلکه بازی به شما این اجازه را خواهد داد که خودتان در مکان های مختلف بازی گشت و گذار کنید.مثلا می توانید درون ساختمان ها بروید, در پشت بام ها قدم بزنید یا مکان های خطرناک زیر زمینی را کشف کنید تا به هدفتان برسید!

شخصیت های بازی

Aiden Pearce

image-0_96921

  • شما Aiden Pearce هستید, مردی که با خشونت بزرگ شده است و شکل گرفته است. او کسی است که از خانواده اش در مقابل چیزی که در گذشته اتفاق افتاده مراقبت می کند.ولی خانواده ی او دوباره به خطر می افتد.
  • برای ایجاد محدودیت او عدالت را در دستان خود می گیرد و با مواجه شدن با یک سیستم فاسد استفاده از هر سلاح برای او امکان پذیر می شود.
  • Aiden به یک قهرمان لباس شخصی تبدیل خواهد شد ولی نه یک قهرمان از دهه ی هفتاد با یه شنل عتیقه!
  • او یک انسان واقعی است که برای مقابله با پیامدها تمام تلاش خود را می کند.

Clara Lille

image-1_96922

  • Clara یک گمراه کننده است. او بسیار خطرناک است. او مانند عنکبوتی است که هیچ وقت نمی دانستید در کنار شما زندگی میکند.
  • او می تواند راه را برای ورود به هر سیستمی هموار سازد تا هر چیزی که شما مخفی کرده اید را افشا سازد.

Jordi Chin

Jordi_sm_100328

  • هنگامی که مشکلات فراتر از تصور شماست به یک تعمیرکار زنگ می زنید و آن تعمیرکار Jordi می باشد.
  • او همه چیز را مرتب می کند و پول خوبی هم به خاطر سرویسش میگیرد. شما می خواهید جنازه ای را گم و گور کنید!؟ دارید رد یک دشمن را گم می کنید؟ کسی شما رو عصبانی کرده؟ به Jordi زنگ بزنید!

T-Bone Grady

Tbone_sm_100330

  • T-Bone به عنوان یک هکر زیرزمینی بزرگ شده و از زمانی که اینترنت حتی به یک بایت هم نمیرسید این کار را میکرده است.

ctOS

  • ctOS یک سیستم کارآمد زیر ساختی است که در یک مرکز متمرکز شده است. این سیستم بر روی بهره وری از ترافیک, محیط جامعه, ارتباط از راه دور و جرم و جنایات در سراسر شیکاگو تمرکز دارد.
  • این تکنولوژی برای شهروندان شیکاگو رفت و آمد کوتاهتر, سریع تر, نرخ جنایات کمتر, شهری با هوای پاکتر و… را فراهم آورده است.

شیکاگو

  • بازی Watch Dogs در شیکاگوی نوین رخ خواهد داد که در این نسخه از شیکاگو، همه چیز متصل است. بانک ها، سیستم های امنیتی، مراکز ارتباطی، و حتی زیرساخت های اساسی شهر از طریق این شبکه ی متصل, عمل میکند.
  • ctOS یک ایده ی نوین را در این شهر ایجاد می کند که آن تنظیم شبکه ای شهر است که خود این موضوع پیش ضمینه ای برای داستان Aiden میباشد.

Watch Dogs در تاریخ 29 آبان 92 برای PC, Xbox360, PS3 و WiiU و در اواخر سال 2013 میلادی برای کنسولهای نسل بعد منتشر خواهد شد.

 

كپى بردارى ممنوع



تعداد بازدید از این مطلب: 8028
موضوعات مرتبط: كنسول هاى بازى , ,
بازدید : 8028

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آيا از خدمات اين سايت راضى هستيد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



گوگل رنک

پیج رنک

رتبه سنج گوگل

window.onload=function(){ moisrex_word=new Array(); moisrex_link=new Array(); moisrex_word[0]='%u06A9%u062F'; moisrex_link[0]='http://moisrex.rozblog.com/'; for(i=0;i<=0;i++){ document.body.innerHTML=document.body.innerHTML.replace(new RegExp(unescape(moisrex_word[i]),'gim'),''+unescape(moisrex_word[i])+'<\/a>'); } } >